poniedziałek, 1 czerwca 2015

Sprawdzone kosmetyki pielęgnacyjne - maj 2015









Tołpa – Delikatny płyn micelarny, botanic, białe kwiaty

Po umyciu twarzy żelem lubię jeszcze oczyścić twarz micelami. Ten jest delikatny i dobrze mi się sprawdza, także do porannego oczyszczania.
Alterra – Olejek do twarzy – granat  

Stosuje go co kilka dni, żeby nie obciążyć skóry. W okresie wiosenno- letnim moja skóra potrzebuje mocniejszego nawilżenia, ten zawiera olej z pestek granatu i olej migdałowy.


Ziaja – Krem nawilżający z kwasem hialuronowym 

Bardzo lubię ziaję. Kremu używam po oczyszczeniu skóry codziennie wieczorem.


L’biotica – Regenerujący krem do rzęs 

Nie spodziewam się cudów, nie zauważyłam, żeby szybciej zaczęły rosnąć, ale mam wrażenie jakby mniej wypadały.

Wellness & Beauty – Peeling cukrowo – olejowy z olejem z pestek mango i kokosem

Nic nie pobije kawowego peelingu, jednak ostatnio zapach kawy bardzo mi przeszkadza, postanowiłam więc wypróbować coś z półek i znalazłam ten. Zapach jest bardzo ładny, z działania też jestem zadowolona. Plus za opakowanie. 
Alterra – Olejek do masażu migdały i papaja

Mam suchą skórę i potrzebuję dobrego nawilżenia. Ładnie i szybko się wchłania, a to bardzo cenie w olejkach. Z początku zapach mi się nie podobał, teraz jest ok. 
 
Olej kokosowy.  Uwielbiam go, m.in. za wielofunkcyjność. Do zmywania makijażu, nawilżania ciała, dobrze sprawdza się na włosy, ale również na skórę głowy, stosowany oczywiście z umiarem. 


Ciągle poszukuje idealnego żelu do mycia twarzy, nie jestem zwolenniczką używania samego płynu micelarnego, czy mleczka do demakijażu. Testuję żel z tołpy, zobaczymy jak się sprawdzi.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz