czwartek, 23 lipca 2015

Co zrobić z wolnym wieczorem?

Cześć! 
Dzisiaj chciałam Wam napisać kilka moich planów na wolne wakacyjne wieczory. Pracy mam w wakacje bardzo dużo, więc wykorzystuję czas na odpoczynek, kiedy tylko mogę.
























CZYTANIE KSIĄŻEK I PICIE KAWY
Najpospolitsza opcja, bardzo lubię pić kawę w lecie, wygodnie ułożyć się w fotelu, otworzyć książkę i się zaczytać.

PRZEGLĄDANIE PRZEPISÓW
Mam wyzwanie na sierpień - jem tylko wegańsko. W tamtym roku takim miesiącem u mnie był wrzesień, bardzo mi się spodobało, więc pomyślałam, że warto to powtórzyć. Uwielbiam warzywa i owoce, nie będzie problemu. Chcę doskonalić swój warsztat kucharski, a kuchnia wegańska daje wiele możliwości. 

LEŻENIE NA HAMAKU
Nic dodać, nic ując. Odpoczynek pierwsza klasa!

HAND LETTERING
Zachęcam do wypróbowania zabawy z literkami.Od jakiegoś czasu regularnie przeglądam pinteresta w poszukiwaniu inspiracji i próbuję takiego pisania, sprawia mi to ogromną radość! Planuję kupić specjalne pisaki i papier.

GOTOWANIE
Bo kiedy, jak nie w lato? Mamy wielkie możliwości, ogrom świeżych, smacznych warzyw i owoców. Wspaniały relax dla większej liczby osób. 

Miłego wieczoru! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz